Нова інформація про Max Payne 3
Ведучому GTTV Джефу Кейлі (Geoff Keighley) вдалося зустрітися з розробниками Max Payne 3 і дізнатися нову інформацію про проект. В інтерв'ю розробники поділилися даними про особу протагоніста, геймплею і сеттінгу гри.
За словами сценаристів, в цьому проекті Макс Пейн буде на 10 років старше, ніж у другій частині бойовика. Після подій сиквела колишній поліцейський став повністю відлюдник і в нього пропала тяга до життя. Своє горе протагоніст щодня заливає горілкою. Такі експерименти не закінчуються добре для психіки колишнього поліцейського. В деяких моментах гри він взагалі не зможе відрізнити реальність від сну.
Повернути героя до своєї величі викликається його давній друг. Саме він радить Пейну знайти роботу в місті Сан-Паулу (Бразилія). За словами сценаристів, це найкраще місце дії, адже в ньому можна показати, наскільки суспільство розділене за класовою ознакою. Тут герою доручать охороняти дружину дуже впливової людини на ім'я Родріго Бранко (Rodrigo Branco).
Автори Max Payne 3 також постараються внести різноманітність у світ супротивників. Від однотипних клонів відмовляться. Пейну доведеться протистояти масі угруповань, кожна з яких відрізняється своїм набором якостей. Наприклад, деякі з них ведуть себе дуже непрофесійно і палять на всі боки.
Сподобався матеріал? Підтримай сайт і поділись матеріалом з друзями! :)
Подібні публікації
Реліз шутера Max Payne вже кілька разів переносили. Нарешті, розробники все ж визначилися з кінцевою датою реліза - з'явиться гра на вітринах магазинів вже у березні 2012 року.
Портал StoreMags зрадив сканеру свіжий номер журналу EDGE з детальним матеріалом по третій частині шутера Max Payne. Смішок пропонує короткий витяг статті :
Торгова мережа GameStop розсекретила перше доповнення для екшену Max Payne 3.
Нескінченність - саме така кількість вогнедишних тварюк можна буде зустріти в новій RPG Elder Scrolls 5: Skyrim. Про це в інтерв'ю норвезькому порталу Gamer.no повідомив виконавчий продюсер гри Тодд Говард. Фактично, за його словами, виникнення на екрані драконів буде регулюватися двома факторами: скриптовими сценами і генератором випадкових подій. Саме останній зводить потенційне
В інтерв'ю IGN головний дизайнер Far Cry 3 Джеймі Кін розповів, як їм вдалося зробити ігровий світ значно краще, ніж в Far Cry 2. Він вийшов більш барвистим і більш вільним. Тепер, за словами Джеймі Кіна, гравець може робити все, що він захоче.
Коментарі
Додати коментар
Топ
Коментарі
Архів
Хтось тебе повинен покарати і я покараю, будеш десять разів перевертатися. Зашквар із соціальних мереж частина друга
Выбор фото. Все предоставленные ею до 200шт. (потом было добавлено еще столько-же)- фото были низкого качества).
Изначально, был против публичного обсуждения, но сын убедил меня в обратном. Она поливает меня и мою семью грязью и
Я ще коли читала перший пост що тоді хотіла поцікавитись, а де можна ознайомитись з творчістю Людмили? Гугл нічого не
Та не не с леса сбежала, а с псих больницы
Опитування
Чи розкажете ви про нас своїм друзям?
Теги