Автори Metal Gear Rising сподіваються на продовження
Продюсер Ацусі Інаба, що закінчує роботу над екшеном Metal Gear Rising: Revengeance, зізнався, що хотів би створити ще одну гру про кіберсолдате Рейдене.
«Мені здається, що в MGR я дійсно побачив, як рейд зростає: як незалежний, сильний персонаж і як чоловік. Мати до цього хоч якесь відношення - величезна честь », розповів Інаба і додав: у тому випадку, якщо компанія Kojima Productions, яка володіє правами на всесвіт Metal Gear, вирішить, що потрібна ще одна гра про рейд, він буде дуже радий попрацювати і над нею. Також брав участь в інтерв'ю Юкі Карекадо з Kojima Productions, повідав, що в грі буде чимало гумору, вкрай схожого за стилем на жарти його компанії, але насправді всі вони - справа рук співробітників Platinum Games.
Metal Gear Rising: Revengeance - відгалуження культового шпигунського екшен-серіалу Metal Gear, що вперше з'явився ще на NES і слабо відомому в Росії комп'ютері MSX2. Головний герой MGR - оперативник по імені рейди, посилений за допомогою високих технологій. Одна з головних фішок гри - можливість тонкого управління мечем, яким озброєний рейд, і можливість порубати на шматки мало не будь-який предмет на рівні: від сміттєвого бака до автомобіля і вертольота.
Сподобався матеріал? Підтримай сайт і поділись матеріалом з друзями! :)
Подібні публікації
В інтерв'ю IGN головний дизайнер Far Cry 3 Джеймі Кін розповів, як їм вдалося зробити ігровий світ значно краще, ніж в Far Cry 2. Він вийшов більш барвистим і більш вільним. Тепер, за словами Джеймі Кіна, гравець може робити все, що він захоче.
Реліз шутера Max Payne вже кілька разів переносили. Нарешті, розробники все ж визначилися з кінцевою датою реліза - з'явиться гра на вітринах магазинів вже у березні 2012 року.
Всесвіт XCOM незабаром поповниться новим проектом. Причому мова йде не про шутере від 2K Marin, а про стратегію, над якою вже працюють майстри з Firaxis Games.
Розробники Call of Duty: Modern Warfare 3 поки наполегливо відмовляються розповідати про найцікавішою частини своєї гри - мультіплеере. Зате про решту говорять вже більш охоче. Ексклюзивний продюсер Infinity Ward Марк Рубін (Mark Rubin) повідав дещо про спецопераціях і режимі «Виживання».
Нескінченність - саме така кількість вогнедишних тварюк можна буде зустріти в новій RPG Elder Scrolls 5: Skyrim. Про це в інтерв'ю норвезькому порталу Gamer.no повідомив виконавчий продюсер гри Тодд Говард. Фактично, за його словами, виникнення на екрані драконів буде регулюватися двома факторами: скриптовими сценами і генератором випадкових подій. Саме останній зводить потенційне
Коментарі
Додати коментар
Топ
Коментарі
Архів
Хтось тебе повинен покарати і я покараю, будеш десять разів перевертатися. Зашквар із соціальних мереж частина друга
Выбор фото. Все предоставленные ею до 200шт. (потом было добавлено еще столько-же)- фото были низкого качества).
Изначально, был против публичного обсуждения, но сын убедил меня в обратном. Она поливает меня и мою семью грязью и
Я ще коли читала перший пост що тоді хотіла поцікавитись, а де можна ознайомитись з творчістю Людмили? Гугл нічого не
Та не не с леса сбежала, а с псих больницы
Опитування
Чи розкажете ви про нас своїм друзям?
Теги