З'явилися перші подробиці TES V: Skyrim
Стали відомі нові подробиці очікуваного багатьма TES V: Skyrim, зокрема, стали відомі подробиці движка Creation Engine, надані креативним директором Bethesda Studios Тодоме Говардом. Тод заявляє, що одне з головних достоїнств нового движка - його можливості по обробці та створенню освітлення, дальності промальовування об'єктів, міміки героїв, деталей навколишнього середовища та погодних умов. Всі ті проколи, які були в попередній частині гри, виправлені і більше не з'являться, як каже Тод. Багатьма геймерами нелюбимий FaceGen, за допомогою якого в послеіх іграх Bethesda була кривувата анімація, пішов у минуле, і на його місце встав Havok Behavior, який тепер і зайнятий анімацією героїв і супротивників.
Нові території, додаткові завдання, правда, буде контролювати все той же "недоіскусственний інтелект" Radiant AI, побачивши якого в грі періодично хотілося плакати від сміху, хоча автори обіцяють зробити його як треба. За їх словами, завдання тепер будуть засновані на так званих квестових шаблонах, якими AI управляє як хоче, таким чином дозволяючи розробникам відмовитися від скриптових квестів ручного вироблення. Рішення, треба визнати, досить спірне. Так само новий штучний інтелект буде відповідати і за унікальні випадкові зустрічі а-ля Fallout, які будуть тягнутися один за одним, створюючи все нові події та завдання. Інших новин щодо гри, на жаль, не надійшло, так що чекаємо The Elder Scrolls V: Skyrim на прилавках для РС, PS3 і Xbox 360 вже 11 жовтня 2011 року.
Сподобався матеріал? Підтримай сайт і поділись матеріалом з друзями! :)
Подібні публікації
У німецькому журналі GameStar з'явилася свіжа інформація про Mass Effect 3.
Bethesda нарешті готова випустити набір інструментів для створення модифікацій до The Elder Scrolls 5: Skyrim. Голова студії Піт Хайнс написав в «Твіттері», що Skyrim Creation Kit вийде 7 лютого. Крім того, Хайнс заявив, що власникам РС, для яких і призначений редактор, чекає якийсь сюрприз, інформацію про який Bethesda розкрити поки не може.
Capcom розкрила додаткові подробиці Resident Evil 6.
Його підставили, обмовили і посадили до в'язниці. Але він утік і став вершити правосуддя. Так починається історія охоронця на ім'я Корво, головного героя стелс-екшену Dishonoured від техаської студії Arkane.
Нескінченність - саме така кількість вогнедишних тварюк можна буде зустріти в новій RPG Elder Scrolls 5: Skyrim. Про це в інтерв'ю норвезькому порталу Gamer.no повідомив виконавчий продюсер гри Тодд Говард. Фактично, за його словами, виникнення на екрані драконів буде регулюватися двома факторами: скриптовими сценами і генератором випадкових подій. Саме останній зводить потенційне
Коментарі
Додати коментар
Топ
Коментарі
Архів
Хтось тебе повинен покарати і я покараю, будеш десять разів перевертатися. Зашквар із соціальних мереж частина друга
Выбор фото. Все предоставленные ею до 200шт. (потом было добавлено еще столько-же)- фото были низкого качества).
Изначально, был против публичного обсуждения, но сын убедил меня в обратном. Она поливает меня и мою семью грязью и
Я ще коли читала перший пост що тоді хотіла поцікавитись, а де можна ознайомитись з творчістю Людмили? Гугл нічого не
Та не не с леса сбежала, а с псих больницы
Опитування
Чи розкажете ви про нас своїм друзям?
Теги