Проходження екшену Uncharted 3 забере 3 години
На проходження екшену Uncharted 3 знадобилося всього 3 години і 8 хвилин. Саме стільки часу витратив один із співробітників відділу тестування Naughty Dog, щоб дістатися до фінальних титрів.
Зробив він це не заради забави а по роботі - тестеру треба було швидко перевірити систему трофеїв. Повторити результат співробітника Naughty Dog навряд чи вдасться комусь ще, адже він не лише проходив Uncharted 3 на найлегшому рівні складності, але і заздалегідь знав рішення усіх головоломок.
Варто нагадати що нещодавно схожий рекорд встановив співробітник Bethesda, якому вдалося пробігти The Elder Scrolls 5: Skyrim за 2 години 16 хвилин 10 секунд.
Сподобався матеріал? Підтримай сайт і поділись матеріалом з друзями! :)
Подібні публікації
Анонс Uncharted 3 відбувся. Перші подробиці про гру ви можете дізнатися з нашої минулої замітки, а тепер самий час розповісти вам дещо новеньке. Sony, як ви знаєте, зараз найактивнішим чином просуває 3D. Тому необачно було б припускати що до наступної частини пригод Натана Дрейка розробники з Naughty Dog не упораються з перспективною технологією. Третьому виміру в Uncharted 3 - бути!
Sony підтвердила, що трилер The Last of Us не вийде цього року. Реліз гри, над якою працюють автори Uncharted зі студії Naughty Dog, відбудеться лише в 2013 році. Більш точну дату видавці повідомити поки не можуть.
Bethesda нарешті готова випустити набір інструментів для створення модифікацій до The Elder Scrolls 5: Skyrim. Голова студії Піт Хайнс написав в «Твіттері», що Skyrim Creation Kit вийде 7 лютого. Крім того, Хайнс заявив, що власникам РС, для яких і призначений редактор, чекає якийсь сюрприз, інформацію про який Bethesda розкрити поки не може.
Стали відомі нові подробиці очікуваного багатьма TES V: Skyrim, зокрема, стали відомі подробиці движка Creation Engine, надані креативним директором Bethesda Studios Тодоме Говардом. Тод заявляє, що одне з головних достоїнств нового движка - його можливості по обробці та створенню освітлення, дальності промальовування об'єктів, міміки героїв, деталей навколишнього середовища та
Нескінченність - саме така кількість вогнедишних тварюк можна буде зустріти в новій RPG Elder Scrolls 5: Skyrim. Про це в інтерв'ю норвезькому порталу Gamer.no повідомив виконавчий продюсер гри Тодд Говард. Фактично, за його словами, виникнення на екрані драконів буде регулюватися двома факторами: скриптовими сценами і генератором випадкових подій. Саме останній зводить потенційне
Коментарі
Додати коментар
Топ
Коментарі
Архів
Хтось тебе повинен покарати і я покараю, будеш десять разів перевертатися. Зашквар із соціальних мереж частина друга
Выбор фото. Все предоставленные ею до 200шт. (потом было добавлено еще столько-же)- фото были низкого качества).
Изначально, был против публичного обсуждения, но сын убедил меня в обратном. Она поливает меня и мою семью грязью и
Я ще коли читала перший пост що тоді хотіла поцікавитись, а де можна ознайомитись з творчістю Людмили? Гугл нічого не
Та не не с леса сбежала, а с псих больницы
Опитування
Чи розкажете ви про нас своїм друзям?
Теги